Dienstag, Februar 28, 2012

Outfit: Pink & Leather


Letzten Freitag ging es für uns nach Erfurt, um etwas freie Zeit beim Shoppen und Italienisch Essen zu verbringen. Ich trug einen pinken Pullover von H&M, eine Fakeleder-Leggins von Zara, weiße Chuck's, meinen blauen Mantel von mbyM und dazu Leoschal und Schmuck von H&M.

Außerdem wurde gestern mein erster Artikel für die Berliner Event Management Agentur Fier Management veröffentlicht. Der Artikel handelt von der Modedesign-Schule ESMOD. Also schaut vorbei, wenn ihr interessiert seid und lasst Feedback hören. Ich würde mich freuen.
 
English

So last friday we went to Erfurt to spend some spare time there doing a bit shopping and dining out at an Italian restaurant. And that was the look. I wear a pink knit piece from H&M, fake leather leggins from Zara, white Converse shoes, a coat by mbyM as well as my leo print shawl and jewellery from H&M.

Moreover, my first article for Fier Management, an event management company from Berlin, was published yesterday. The topic is the fashion design school ESMOD. So if you are interested, have a look and give me some feedback, I would be happy.

Bilder: Lukas Kölling für Flames & Desires

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...